Matbloggstoppen

söndag 19 augusti 2012

Dags för vardag igen....

Så har bara dessa fyra veckors semester bara susat förbi, men visst, det brukar väl vara så??
Jag måste ändå säga att det verkligen känns som att man har hunnit med att varva ner och njuta av ledigheten. Massor av mys med familjen träffat goa vänner och mycket annat som kan va svårt att hinna med i det vardagliga livet.
En hel del matlagning och bak har också hunnits med:) Avkoppling...
Det jag ska försöka ta med mig nu när jobb, skola och vardag börjar är att hinna med att una mig och familjen det lilla extra i vardagen, lite "vardagslyx" helt enkel... Behöver absolut inte vara något stort och mycket.. Men bara det här att stanna upp ibland och njuta lite, istället för att bara köra på...
Idag var Jörgens syster och man här, då passade vi på att lyxa till det med dessa godbitar...
Riktigt härligt sega Kolasnittar;))))

1 kommentar:

  1. Har du ett bra recept på dessa vill jag gärna ha det :) Vill gärna få dom lite knäckiga!!

    SvaraRadera