Matbloggstoppen

lördag 27 september 2014

Härliga höst

Dagar som denna gillar jag verkligen !!
Inte kanske för att man nästan allt som oftast sover osammanhängande nu förtiden och går runt som i en liten dvala och känner sig allmänt sliten och trött på dagarna utan för att jag trotts denna trötthet verkligen känner att jag på hösten får någon slags energi utav den höga härliga luften i kombination med sol och härliga färger.
Jag säger det nu så har jag det sagt och ni som känner mig vet ju redan att jag tycker att sommaren är en årstid som är överskattad. Visst finns det stunder på sommaren som är man inte kan va utan absolut... men det är inget som går upp mot höst och vår..
Veckan som varit har varit fullt ös.. Men
I torsdags hade dottern studiedag så vi hade en riktigt mysig dag på Leos Lekland tillsammans med kompisar.
Vaknade tidigt idag Tyra skulle va i stallet kl 8.00 och göra saker som måste göras i ett stall.. alltså inte  bara det roliga som att rida.. Nyttigt att se hur mycket jobb det är med dessa djur.. Det är verkligen inget som sköter sig själv.

För mig och Alexander  blev det därefter en promenad  till A6 och Panduro härligt väder och 25% på hela sortimentet, gjorde att det inte kunde bli mycket bättre.. Oj vad jag älskar den butiken! !
Blir ju  inte så mycket tid för pyssel som man skulle vilja nu .. men i em fick jag äntligen en liten stund över att göra lite ljus igen! Som jag längtat! Det blev ett  test att göra doftljus. Vad jag har saknat att fixa lite sånt igen..
Ha härlig lördags kväll alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar