Matbloggstoppen

måndag 25 augusti 2014

Måndag morgon

Måndag morgon och jag har redan varit vaken i snart fyra timmar...
Insåg just att det är långt över ett år sedan som jag skrev sist.. vad hände liksom?? Äh.. jag vet faktiskt inte.. Tappade inspirationen kanske?? Det har hänt mycket på det året.. så otroligt mycket
Tänka att efter alla dessa undersökningar och definitivt besked om för tidigt klimakterie efter min cancer behandling så sitter jag nu här med två helt fantastiskt fina barn.. Tyra snart 8 år som jag fick precis innan min cancersjukdom och nu Alexander 5 månader.
Visst är det underligt hur livet kan ta så tvära kast? Från att jag fått besked om att aldrig mer kunna få fler barn till att genomgå en äggdonation i hopp om att kunna ge vår dotter ett efterlängtat syskon och oss ett efterlängtat barn. En äggdonation som misslyckas och kastar oss lång långt ner.. Men man SKA aldrig säga aldrig. Mot allt vad olika läkare sagt så föddes han ju den 23 mars, vår son Tyras efterlängtade lillebror.
Tvära kast ja, men det är väl ändå det som är att leva?? På gott och ont..
Så nu är jag hemma på heltid med lille Alexander.. och jag njuter varje dag!! Jag kan faktiskt ärligt säga det utan att det ska låta som en klyscha som det lätt annars gör.
Kram till er☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar