Matbloggstoppen

fredag 29 augusti 2014

Inatt har jag vandrat...

Det är ju samma sak varje år tycker jag så man borde ju va förberedd liksom..
Men så fort som skolorna börjar igen efter sommaren så kommer förkylningarna som ett brev på posten.
I natt har jag vandrat omkring med lilleman. Han har nog sovit max en halvtimme inatt, och man hör hur täppt han är.. så jobbigt!!
Kickade sedan igång dagen med Mind Master från LR. Det är ju egentligen en dryck fullproppad med vitaminer och mineraler och som i sin speciella sammansättning motverkar dels den stress som är farlig för kroppen samt att den ger massor av ny energi!!
Brukar absolut använda den i perioder när man behöver en extra energi boost! !
Helt otroligt bra!! Och fullproppad med massor av nyttigheter.. .
Imorgon blir det cykelfest på Ljungarum!!( får nog förresten klippa en hel flaska Mind Master innan den.om jag ska hänga på festlighetetna:))
Brukar alltid va lika kul!! Nu får vi se hur mycket jag kan va med och.hur länge.. Men världens godaste syster till mig har lovat att va här hemma och ta hand om lille Alexander medans Tyra ser fram emot att sova över hos mormor och morfar.. ☺☺.
Vi ska stå för förrätten!! Alltid lika spännande att se vem man får äta middag tillsammans med!!
Fortsättning följer..
Njut av dagen!! Helgen är snart här!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar