Matbloggstoppen

lördag 26 maj 2012

Välkommen till mitt kök!!!

Jag, Johanna är snart 32 år och bor i ett litet hus i Jönköping tillsammans med dottern Tyra, maken Jörgen, boxern Ester och sist men inte minst Ragdollen Cesar.
Så snart som det finns en extra stund över tillbringar jag den gärna i vårt kök för att  testa något nytt recept jag kommit över, eller helt enkelt  göra något av de gamla beprövade. 
Jag har alltid gillat att laga mat och baka, bara älskar att inspireras av smaker och upplägg. 
Men jag återkommer till att ofta är det det enkla som är det goda.
På min blogg tänkte jag dela med mig av mina favoritrecept. 
Hör gärna av er med era åsikter och kommentarer och framförallt tips!!!
                                     
                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar