Matbloggstoppen

söndag 22 juli 2012

ÄÄäntligen semester.....

I fredags jobbade jag då min sista dag innan fyra veckors semester, även om jag verkligen trivs kanon med mitt jobb så känns det riktigt skönt nu... Ska  verkligen försöka bli bättre på att hålla min kära blogg uppdaterad.. Känns så skönt att få lite tid för familjen och de/det man tycker om..
Igår lagade vi färsk rödspätta här hemma, så gott att bara panera, steka... så färsk potatis och en kall sås till... Även om vi äter fisk ganska ofta här hemma så kan jag nästan inte få för mycket av det.. så gott!!!
Idag bakade jag och dottern Drömmar... ett riktigt bra recept jag kom över.. Värt att testa!! Precis så där luftiga och spröda som drömmar ska vara.... Ska lägga upp receptet imorgon om någon är intresserad av att göra dem...
Hoppas nu på en fin dag imorgon med eftersom vi har planer på en liten utflykt till Hjo, tänkte ta vägen förbi en butik som jag inte har varit själv i innan, men hört många andra prata om, Hem och Hobby... Blir kul det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar