Matbloggstoppen

söndag 24 juni 2012

Härliga sommar men vart är du???

Idag har det äntligen varit en sån där lugn och skön hemma dag, undrar bara när det kändes så här lugnt sist??? Men ganska skönt ibland...
Midsommar har passerat och jag jobbade först, sen åkte vi lite senare till ett par kompisar i Lekeryd. Det blev verkligen lyckat... trevligt sällskap  god mat och framförallt mycket skratt... Tyvärr var jag alldeles slut efter veckan som gått så jag somnade tidigt...
Började denna dag med en mysfrukost. ... Tyra hjälpte mig att göra smoothie.... Så himla gott!!! Denna gången tog vi frukter som färska jordgubbar, hallon, banan och kiwi. Så blev det vanilj yoghurt ... Mixade allt och vips, så var det klart...
Frukosten är för övrigt det bästa på hela dagen enligt mitt tycke... Finns så mycket variationer man kan göra om man bara kan, vill och hinner vill säga;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar