Matbloggstoppen

onsdag 6 juni 2012

Mys den 6:e Juni!!!!

Jag vaknade verkligen med ett ryck i morse.. Var så trött efter det låånga arbetspasset igår. Gick upp och väntade på min bokning från jobbet, men så blev det inte idag... Men just idag kändes det helt okey faktiskt att få en ledig dag, eftersom det är så många andra som är lediga.  Fick ställa om mina planer lite , gjorde frukost till familjen med  äggröra, rostatbröd, grapefrukt mm, dagen till ära. Ja det är ju faktiskt 6 Juni idag:))) Funderade just på vad den dagen betyder för folk? Vad firar man?
För mig känns det viktigt att få passa på att göra något lite exra med familj och vänner bara... Efter frukosten satte vi oss i bilen och gjorde en liten utflykt till Tabergs topp. Var där med arbetskamraterna för någon vecka sedan, och det var riktigt mysigt!!! Så idag blev det åter igen lite minigolf, på de något svåra banorna. Särskillt när man bara är 6 år och inte har så värst mycket tålamod. Men det blev riktigt lyckat i allafall... Avslutade besöket med glass och en otroligt mäktig utsikt:))

Väl hemma här nu så ska jag sätta igång med lite bröd bak. Kan bli så enormt trött på det brödet som finns att köpa i affärerna ibland...
Så dags att sätta igång.. Brödrecept kommer snarast...
Ha en  fin Nationaldag allihop!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar